Сіз "аутсорсинг" сөзімен таныс болуыңыз мүмкін, бірақ біз кішкене түсінбеушілікті жою үшін терминологияны нақтылаймыз. Сонымен, сөзбе-сөз аутсорсинг "сыртқы көзді немесе ресурсты пайдалану"дегенді білдіреді. Қолданбалы мағынада бұл белгілі бір салада мамандандырылған үшінші тарап ұйымын қамтамасыз ету үшін ұйымның кейбір функцияларын беруді білдіреді. Аутсорсинг пен бір реттік тапсырыстардың арасындағы айырмашылықты да түсіну керек. Сонымен, егер сіз досыңыздан ауру дизайнерді сыйақы үшін ауыстыруды сұрасаңыз, бұл жай ғана уақытша ауыстыру және сіздің досыңыз үшін "Хак". Бірақ егер сіз дизайнерлік бюромен келісімшарт жасасаңыз және оған бірқатар функцияларды толығымен жүктесеңіз – бұл қазірдің өзінде аутсорсинг.
Кәсіпорынның барлық дерлік ат құрамдас бөлігін аутсорсингке беруге болады: саябаққа техникалық қызмет көрсету, желілерді басқару, дерекқорларды жүргізу, онлайн ресурстарды әзірлеу және қолдау және т.б. Мердігерге барлық IT-инфрақұрылымды беруге болады немесе тек жеке сегменттерге сенуге болады.
It-аутсорсингтің ең танымал және орынды түрлерінің бірі-ұйымның ақпараттық жүйелеріне абоненттік қызмет көрсету. Қызметтің бұл түрі мердігердің Тапсырыс берушіге өзінің компьютерлік бөлімін құрмай – ақ жасауға мүмкіндік беретін жұмыстар кешенін жүзеге асыруды қамтиды, ал көп жағдайда тіпті бір штаттық бірліктен-жүйелік әкімшіден бас тартуға мүмкіндік береді. Әрине, егер біз тармақталған филиалдар желісі және күрделі ішкі инфрақұрылымы бар ірі компания туралы айтатын болсақ, жеке it-бөлімнің болуы балама шарт болмауы мүмкін. Бірақ егер ұйымның ауқымы соншалықты әсерлі болмаса, аутсорсинг ең экономикалық және ұйымдастырушылық тұрғыдан негізделген таңдау болуы мүмкін.